از شب #عاشورا به بعد!
هر شب حسین علیه السلام؛
همه را جمع می کند حتی #من و #تو را !!
و بعد از کم کردن نور #خیمه،می گوید:
ماندن یا رفتن،#اختیار با خودتان است!؟
آهای #من در گناه میمانی !؟
#یا
میروی سمت #حسین(ع) ؟!
#نفس مان را #زمین می زنیم و #دل مان را #آسمانی می کنیم؟!
#امام منتظر ماست!!
#گناه_نکنیم!
#یا_صاحب_الزمان(عج)...ما را در سایت #یا_صاحب_الزمان(عج) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63